viernes, noviembre 9

I never wanted you to leave

Anoche fue un momento muy especial y emotivo para mi. Hablé con él y volví a sentirme tan bien de nuevo. Escribí un borrador que no publiqué porque, como estaba escrito en inglés, quería revisarlo hoy a ver si estaba bien redactado, pero luego lo pensé bien y dije '¿realmente eso es lo que importa?' Creo que mis sentimientos deberían estar reflejados tal cual me salieron en ese momento, con sus errores y todo. Quizás a algunos les va a parecer una mezcla de oraciones que no se relacionan con la otra, pero en ese momento es así cómo me sentía. Porque juro por mi vida que esto salió desde lo más profundo de mi ser.

I honestly can't believe why life has put you so far from me. But, as everything in life, it happens for a reason, right?. I feel like I don't want to love anybody else, and I don't want to meet anybody else. I can only picture myself next to you.
The most beautiful part is the fact that you just accept me the way that I am, and therefore I need to talk to you everytime I can. I sware that someday I'm going to tell you everything, because sometimes it's really hard to keep it all inside while I'm pretending that I wanna be just your friend. I had my chance, and I let it go. But now, I'm swearing to myself and praying to a God that I don't believe in, that next time I see you, I will confess this... things. These little things that can make a good change. 
There are voices in my head begging me to take the risk and follow my instincts.
I love you. I love you because, even if it's not in the same way, I know you love me back. And I know you don't care about how popular I am, or how pretty I am, or how weird I am sometimes. You once told me that I was beautiful, and I sware that was the first time I believed those words.
I want to hug you so bad right now. You are my hero. I sware with the deepest part of my heart that I love you like I've never loved someone. One day we will meet again, and I will get this off my chest. I will give anything for you, because now I think that if I had the tiniest possibility ever, I'd do anything possible to be with you. 
You are so beautiful. Inside and outside. You make me feel so right, so protected, and so special. I know I only can see you through a screen now, but you show yourself as real as the first time I saw you.
"Keep it until we meet again"

Song: He won't go - Adele

2 comentarios:

  1. Me propuse a mi misma tratar de entender lo que escribiste sin buscarlo en el traductor y me enorgullezco a mi misma al decirte que pude entender casi todo jajajajaj, vamos bien. Me encantó lo que escribiste, yo creo que te tenes que arriesgar por lo que sentis, dejarte llevar por tus instintos como pusiste. Sino, vas a vivir con la idea de horrible de 'que hubiese pasado si..' y confesando lo que sentis no solo te vas a sentir mejor con vos misma y un gran alivio sino que vas a aprovechar tu oportunidad, la cual no sabes si vas a poder tener en otro momento.
    Lei tus ultimas entradas, y leí lo de tu papá, espero que se recupere pronto!! Pensa en lo que dijo tu amiga respecto a lo del viaje, todo pasa por algo, y por algo es que no tenes que viajar ahora, por algo se dieron las cosas asi.
    Te mando un beso enorme, cada dia me siento mas identificada con tu blog, con vos y tus gustos, y aunque no te conozca, pienso que sos una genia!
    un beso enorme :)

    ResponderEliminar